nötter?

YÄYÄ.
skaffat mig den här bloggen because:

1. jag får ont i magen av min andra pågrund av alla dåliga minnen + aggressionsutbrott.
2. jag hatar namnet på den, VARFÖR ett så fult och avslöjande och opersonligt namn?
3. den är ful, hela bloggen är ful och jag orkar inte göra om den.
4. det blev samma stil på allt, samma sorts inlägg, depp depp depp.
5. nu vill jag börja om, ett nytt liv till mig. och då behöver man en ny blogg.

å hör sen.

aam weeelll. jag funderar på att svälta mig själv.
typ äta en morot om dagen och dricka typ 1000 liter vatten.
för när jag skulle gå hem så stod det en sån varningsskylt, på typ 15 ton.
alltså att den där saken inte tålde mer än det.
och en snabb tanke flög förbi "kan jag gå här?"
då kände jag att någonting är fett fel här.

sitter ute i ödemarken och tittar på älven. för den är så sjukligt fin utan is och snö. älskar den. allt speglas så fint, så är den helt stilla och fridsamt.
jag vill bada i den.
allt är stilla här. öde kan man kalla det också, eller dött. men jag gillar det. det är skönt.
ingen press och ingen stress.
FAGERT.

jag saknar ihjäl mig efter människor som varit i mitt liv.
alla människor som gjorde mig glaaad.
nu sitter jag och är glad över att dom gjorde mig glad. är det wierd...?

ANYWAY.
have a bajs day. puss.



that is allt jag har som bild. how nice.

Kommentarer
Postat av: Luddäh

söt du är :)

/Lydia

2010-05-29 @ 21:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0