failfailfail

nu har jag inte en enda sak intryckt i huden.
ingen piercing kvar. HOW NUDE.
nio saker har jag haft i min kropp. (om man räknar med fyra i örona,hihi)
och nu ingen.
det känns: jubelbra.

jag vill överge den tråkiga, suriga, ledsna ellinor.
jag vill vara glad igen, och lycklig.
mitt utséende förändras alltid när jag förändras.
nu har jag bestämt att jag inte tänker förändra det någe mer.
iallafall inte håret, för det ramlar av.

nu ska det bli blont och slingit. mor betalar färg och loosehair för att jag tog bort min septumkamrat.
awesome shit.

JAG SKULLE SOM VELA HA EN HEADER OCH EN JÄÄÄTTEBRED BLOGG.
hehehe.
men jag vet inte hur man gör längre, och orkar inte lära mig igen, och mammas dator är så liten och seg ändå.

jag blir så arg på mammor som säger att vi är så söta och fina i nyduschat kort vågigt hår, utan smink och löshår.
jag blir galen. jag ser förjävlig och tragisk ut nu. och jag skämms. och jag vill gömma mig under täcket. 



I MEAN LIKE, WHAAAAAT?
hur kunde min tröga hjärna vara så dum och tro att jag var tjock och konstig där?
så himla korkat. helt otjock och helt normal. nästan.
men då var jag så dum och tänkte att jag lika gärna kunde äta godis och sova hela dagarna och gick upp typ hundra kilo och blev ful på riktigt.
idiotiska självbilder.

kul att min favoritlåt vann eurovision i år igen. HEHE. bara för att alla skrattade åt mig när jag sa att det var min favorit.

Kommentarer
Postat av: bajs

skriv blogg själv :(

2010-06-01 @ 09:15:03
URL: http://fridafridafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0