i am unbreakable

jag har hittat världens bästa musik ♥

aldrig trodde jag att jag skulle hitta nåt som liknade elmo.
men det gjorde jag.
jag är kär i musik. jag älskar det.
och jag älskar spotify.

och jag älskar att sjunga för folk.
älskar att få beröm.
älskar älskar älskar.

jag älskar vira blåtira. världens blåaste och godaste läsk. älskar att bli blå om tungan.
älskar att rosta chicken-nuggets i brödrosten och doppa i sweet chili SÅS.
jag älskar apelsin-tuggumin.
ÄLSKAR HÅLIGA KLÄDER.

jag älskar tobias chris andreas wagnerius.
och jag älskar hans namn.
älskar att känna hans lukt och att höra hans röst.
älskar att vara i hans hem. även fast jag är livrädd för hans familj.
och även om jag knappt törs gå på toa där så älskar jag det.
älskar att han visste att jag ville kasta en kudde på honom.

jag älskar att jag har kompisar jag kan ringa när jag är lessen om natten.
älskar att det finns folk som ringer mig och vill vara med mig.
älskar att få vara en del av deras spännande liv.

älskar att jag kan spela musik.
att jag kan måla tavlor.
att jag kan trösta folk när dom är lessna.
älskar att jag alltid vet vad jag tycker och vad jag vill.

JAG ÄLSKAR LIVET.
JAG ÄLSKAR MIG.
JAG ÄLSKAR DIG.
OCH JAG ÄLSKAR ER.



för jag har hittat världens bästa musik ♥



Kommentarer
Postat av: pelle

åh vilket fint inlägg! jag älskade det :D

och jo, scaburbians låtar lät likadant då!

2010-06-22 @ 10:59:31
URL: http://fridafridafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0