sucker

trägolv som knakar, enorma fönster och stora fönsterbrädor man kan sitta på i solnedgången.
högt till tak. orange-gul-nyans-trä på alla möbler och klotterblommiga halvsöndriga tapeter.
många och stora rum, tavlor överallt. stora och fina tavlor meed båtar och hav, gråtande barn eller färgkaos.
mörka färger överallt. stor mjuk säng med vita fluffiga sängkläder. kallt och nästan lite spökligt. öppen spis och en gungstol. vita dubbeldörrar till sovrum. stort badkar och dusch.

ellis dreamhous, MHMM.

varför ska folk gör det så svårt för en att vara glad?
finns det ingen anledning till att vara glad när man är arbetslös och skollös?

jag behöver inte bli ännu mer nertryckt än jag redan är.
och jag behöver inte höra saker jag redan vet.
jag försöker bli glad och ha meningar i livet.
hjälp mig med det istället för att göra det värre.

jag trodde det var det man hade vänner till.

jag hjälpte dig när du inte hade något.
nu behöver jag den hjälpen.

ingen behöver tycka synd om mig eller se ner på mig.
bara finnas, låta mig vara en del av allt.
inte ett offer.

jag älskar min mori.
hon förstår.




Kommentarer
Postat av: Y

beejbiis:) du är fin:)

2010-06-11 @ 23:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0