huxflux

står jag naken och iakttagen mitt på dansgolvet.
ansiktet i händerna. springer. gråter.
kan inte andas.
livet bara försvann.
allt blev svart. jättesvart.
vem är jag?
vem kan jag lita på?
har jag gjort fel val hela mitt liv?
har jag litat på fel människor?

rädd. så rädd jag är. ensam.
det spelar ingen roll vad dom andra säger.
ingenting hjälper.
dom säger bara vad dom tror att jag behöver höra.
jag behöver inte höra att allt blir bra.
för det blir det inte.
det har aldrig varit så.

såklart att allt inte kunde få vara perfekt för en kväll.
allt var så bra.
jag lyckades för en gångs skull.
sen försvann allt hopp jag hade fått.

som vanligt.



peaces

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste trimma busken hehehehehe

2010-06-22 @ 03:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0