glue-girl

jag vill fortfarande ha en pipa.

hahahhahahahahhahhehehehehihihihihohohoho.
jag älskar SCRUUUBS.
hur skulle jag kunna somna ensam om natten om jag inte fick se scrubs?
det är så fint. så härligt.
yäääää.
howimetyourmaama och scrubs ligger lika.

varför har jag inget att skriva i blogg längre.
förr var min grej dagboksstilen.
nu vill jag ju vara glad. då finns det inget att skriva.

hejdå. jag är trött. och hungrig. och ensam. och glad. och lessen. och arg. och fnissig. men mest trött..och hungrig. lite pissnödig också.

AMMMIIBIIIAIABBBBGGGRRH.


Kommentarer
Postat av: knutte knutsson

how i met your mami är ju överlägset jäkla beeest. slår scrubsi alla gånger!!

2010-06-05 @ 16:05:23
URL: http://fridafridafrida.blogg.se/
Postat av: åke åkesson

NÄH. för såhär äre. att scrubs kan man glo när man är lessen då blir man glad. howimetdinmami måste man koncentrera sig på och det är inte lika humoristiskt som scrubbbz. såreså.

2010-06-05 @ 16:14:35
Postat av: gunilla gunillasson

True true.. men jag gillar ändå himym mest !

2010-06-06 @ 10:21:43
URL: http://fridafridafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0