aaaaam. YÄH.

nu har jag sökt till fettoprogrammet i hollywood.
eller okej det är väl inget fettoprogram.
men dom säger att man blir smal och sund.
skickade en riktigt ful bild så dom ska tycka synd om mig och ta med mig.
HÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄ.

tycker det är jobbigt att ingen någonsin kan säga rätt saker.
hur ska nånting bli bra då? NÅGONSIN!?

jag är så trött på att springa efter dig som en liten galen myra.
jag tänker aldrig låta någon ta mig för givet igen.

saknar att vara ellinor.
självsäkra awesome ellinor som inte bryr sig om att folk snackar goja.
saknar att INTE vara beroende av någon.
att bara vara jag hela hela tiden.
göra det jag tycker om.
äta det jag tycker om.
inte låssas för att göra någon annan tillfredsställd.

Å HÖR SEN.



BLÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0